asmileforhikkaduwa.reismee.nl

137 kinderen

Hallo allemaal,

Hier weer wat nieuwtjes.

Om maar meteen met de deur in huis te vallen is het een stuk duurder geworden hier en dat komt omdat de koers van de roepie erg laag is, we krijgen nu voor €1,00 152 roepie en in 2014 kregen we 174 roepie voor €1,00.

Donderdag 4 februari was het indenpendes day dat betekent dat er veel winkels gesloten waren. Dus konden we niet zoveel doen we zijn thee gaan drinken bij Prema en Samanthi.

We zijn nog bij de drieling langs gegaan en die gastjes zijn altijd zo blij als ze ons zien dat is zo leuk. Ook doen de ouders er alles aan om te zorgen dat er geld binnen komt, de moeder naait nu thuis voor een bedrijf kragen aan overhemden. De vader verdient een extra centje door bloempotten te maken.

Vrijdag 5 en zaterdag 6 februari.

Op de school en bij ons geusthouse hebben in totaal 137 kinderen de maat laten meten voor een uniform hun schoenmaten opgeschreven het was weer vreugde alom en een gekakel van jewelste maar het blijft verrassend fijn om dat te mogen doen.

Het weer is hier nog steeds super vrijdag was wel een wat benauwde dag en erg warm maar je hoort ons niet klagen. We lazen dat het in Nederland gaat stormen.

dus lieve groetjes uit een warm Sri Lanka.

Rijk en Mariecristien.

Maureen

Hoi hoi Rijk en Mariecristien,

Wat leuk om jullie verhaal te lezen en de leuke en mooie foto´s te zien.
Geniet er van en nog veel plezier daar.
Enne....... inderdaad..... qua weer is/wordt het onstuimig hier.

riet van de Kaa

wal leuk jullie berichtje en blije kinderen geniet er zelf maar heel veel van .groetjes