asmileforhikkaduwa.reismee.nl

Laatste nieuwtjes

Hallo allemaal,

Hier even nog even wat laatste nieuwtjes, nog twee weken en dan vertrekken we dus dit is de laatste mail uit Ede voor dit jaar.

Voor diegene die willen zien hoe ons guesthouse er in Hikkaduwa uitziet kan dat op deze site:

www.the-oasis-villa.com

We hebben natuurlijk niet stil gezeten de laatste tijd,druk geweest met de kerstkaarten zoals velen van jullie wel hebben gemerkt.

Spulletjes verzameld (pennen etc) en uitgezocht .

Onze vrienden uit Zweden Peter en Maria Fogelin hebben een deze week een grote gift gestuurd daar zijn we erg blij mee.

De leerlingen van groep 8 van de Louise de Coligny school in Ede hebben een Engelse brief met tekeningen erbij geschreven voor de Pathana School.

Ook hebben we nog twee verrekijkers voor de school.

Verder hebben we van de opticieën heel veel brillen gekregen,deze hebben we aan onze vrienden in Barendrecht gegeven zij nemen ze dan mee naar Sri Lanka.

Dit jaar gaan we een oerhollands oud en nieuw vieren en oliebollen bakken met Hollandse oliebollen mix. Zal wel niet meevallen om met 30 graden oliebollen te bakken, wordt vervolgd.

We hopen dat we ook deze reis weer heel veel mensen en zeker kinderen gelukkig kunnen maken, vandaar ook ons motto A SMILE FOR HIKKADUWA want wat is er mooier dan het glimlachen van kinderen.

Iedereen die ons al gesponsord heeft hartelijk bedankt ,en hopelijk blijft u dat ook in de toekomst doen.

Wij wensen iedereen hele fijne Kerstdagen.

En tot onze volgende mail die dan uit een warm en hopelijk zonnig Hikkaduwa komt.

Groetjes Rijk en Mariecristien.

Marjan

Ooit op de dag voor mn verjaardag (voor mij oudjaarsavond!)oliebollen gebakken bij 30 gr! Kan je zeggen... dat was zweten! Maar...ze smaakte heerlijk!
Succes met alles wat jullie weer gaan doen/ondernemen om de kinderen te laten glimlachen!
groeten van hiernaast!

Aafke en Dick

Rijk en Mariecristien, nog een paar nachtjes, aftellen dus...
Een goede reis en geniet van alles wat op jullie pad komt.
Uiteraard gaan jullie weer veel kinderen en ouders blij maken aldaar.
Succes en we lezen wel mee van de ontwikkelingen daar.

Aafke en Dick

Piet

Geweldig zoals jullie dit doen.