asmileforhikkaduwa.reismee.nl

We zijn er.

Hallo Allemaal

Hier een groet uit het overheerlijk warme Sri Lanka.

Na weken van voorbereiden en hopende op beter weer zijn we dan tweede kerstdag door Bart en Sabine naar Schiphol gebracht weliswaar ging het niet snel er was een snelheidsbeperking i.v.m. het slechte weer.

Gelukkig had ons vliegtuig geen vertraging en waren we al om 23.30 in Dubai het is zo luxe je kijkt je ogen uit. We zijn wel later uit Dubai vertrokken en laten wij nou net op een plek zitten waar een jongetje het heeft gepresteerd om de hele vlucht te huilen. Rond 9.00uur landen we in Colombo we waren snel door de douane en daar stonden Prema en Jagath op ons te wachten met een enorme bos bloemen ze waren super blij om ons te zien.

Onderweg heerlijk gekletst en rond 13.30uur waren we in Hikkaduwa we hebben een superkamer het penthouse met een prachtig uitzicht over de jungle we worden s’morgens wakker met Jungle geluiden.

Gisteren de familie van Prema eerst bezocht wat een feest voor heel veel kinderen is al is het alleen al om een pen en een snoepje te krijgen.

Daarna naar Jagaths huis waar zelfs de kleine Rithu van twee ons met een dikke kus begroette ,Noni had lekkere knoflook tosti’s gemaakt ook hier was de voetbal net als bij Prema een groot succes.

Vandaag zijn we bij de kippen farm van Prema geweest en gaan morgen kuikentjes kopen ze kosten ongeveer €0,80 per stuk, we gaan er 150 kopen.

We zijn ook bij het jongens weeshuis geweest er zijn nu 14 jongens we gaan morgen op pad om te zorgen voor eten, kleding, speelgoed.

Verder genieten we mega van het heerlijke weer en het lekkere eten en de lieve mensen .

Heel veel lieve groetjes uit Hikkaduwa Rijk en Mariecristien

Arend, Paulien, Anne en Luc

Fijn dat jullie er zijn en mooi dat jullie direct al weer zoveel goeds kunnen doen! Veel plezier gewenst.

Groetjes, A, P, A en L

Aafke en Dick

We hadden al een sms van Sabine gekregen dat jullie veilig zijn aangekomen, een geruststellend idee.
Leuk dat jullie weer zo gastvrij onthaald zijn en geniet van jullie tijd daar.
Alvast een goede jaarwisseling toegewenst met z'n allen...misschien op het strand.

Groeten,
Aafke en Dick

Sabje

Lieve paps en mams,

Wat heerlijk om een verhaaltje van jullie te lezen!! Ik moet nog even wennen dat jullie weg zijn maar als ik een verhaal van jullie lees dat voelt het of jullie heel dicht bij zijn{ondanks de kou bij ons}!
Geef een dikke knuffel aan Prema en Jagath,
en jullie een hele dikke kus, liefs Sabje

Jolanda, Riekus, Ardin en Ingeborg

Fijn dat jullie veilig zijn aangekomen !
Geniet van alles daar maar kom toch maar "snel" weer terug..liefs van ons allemaal

Frans & Lucinda

Hallo,

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. En watbetreft het huilende jongetje? dat kun jij toch wel hebben? :-)
Ga genieten van alle goede dingen die jullie daar doen!! en van alles om je heen incl. het weer.

veel liefs,
frans en lu

Bart en Jacqueline

Hadden al een sms gehad van Sabine dat jullie goed aangekomen waren. Jacqueline zit net te kijken naar opnamen van het concert van Guus Meeuwis, dat wij ook hebben gezien in Heerenveen (opgenomen in Eindhoven).
Groetjes daar van ons hier uit Ede, hoe vonden ze de film die je gemaakt hebt over het leven hier?. Zijn gisteren bij opa geweest, alles goed daar op Het Plein.
Groetjes van ons, veel plezier daar en tot 2011.

Constance, Richard en de kids

Hoi, hoi

Fijn een teken van leven te zien en te horen. Ziet er allemaal goed uit. De kinderen zijn vandaag bij Jaqueline en Bart geweest. Denver heeft zijn hart opgehaald met spelen..... lekker met lego samen met Gijs (als echte mannen onder elkaar) terwijl Jacq met de dames (Montana en Sara) naar buiten is geweest.

De dooi is al wat ingezet, maar we verwachten er nog maar niet te veel van. Geniet van het mooie weer, de lieve mensen en alle fijne dingen. Alvast goede jaarwisseling en tot gauw schrijfs.

Liefs, Constance, Richard, Denver, Tana en Bryce

Jan, Els, Tieme en Pelle

Lieve allebei,

Wat fijn om te lezen dat jullie zo hartelijk zijn ontvangen. Het ziet er goed uit op de foto's. Moeilijk voor te stellen dat jullie daar in de hitte zitten, terwijl het hier nog vriest! Succes met al het goeds dat jullie doen en geniet ervan!

Liefs van ons allemaal

Willem en Wilma

Fijn te lezen dat jullie goed zijn aangekomen. Een heel goede jaarwisseling gewenst en succes met allles.
Lekker genieten.

Groetjes van Willem en Wilma

Twan en Fransien

Hoi, leuk om nu eens een verhaal van jullie te lezen.
De foto's geven ons wel een beetje kriebels in de buik want we missen Sri Lanka toch nog wel.
Helemaal omdat we gisteren en vandaag veel regen hebben gehad, helaas!

Heel veel plezier daar en succes met het werk.

Liefs uit Bali