asmileforhikkaduwa.reismee.nl

Nu nog een week te gaan.

Vrijdag 19 januari, er zijn vandaag weer 2 kinderen erbij gekomen en nu staat de teller op 136.

Voor deze kinderen schoenen en een schoolpakket besteld, en hebben we boodschappen gehaald voor twee gezinnen. De families waren helemaal verrast en erg blij.

Zaterdag 20 januari , rond 13.00 uur zijn we boodschappen gaan halen en om 13.30 uur kwam de man van de meubelwinkel met een vrachtwagentje met alle spullen erin, het is nog een aardig eindje rijden.

Bij de familie aangekomen wisten ze niet wat ze moesten doen huilen lachen de moeder stond helemaal te trillen zo blij was ze. Ook de kinderen nog een schoolpakket en schoenen gegeven. Helaas past de schroeven van een bed niet maar om 17.00 uur was alles voor elkaar stonden de bedden de kast de tafel en stoelen beddengoed op de bedden.

Zondag 21 januari, vanmorgen zijn we voor het eerst ( we komen hier al vanaf 2002) naar de zondagmarkt geweest het is een fantastisch kleurenspel en een kakofonie van geluiden. Maar dit gaan we echt niet meer doen het was super super druk.

Vandaag is de oudste zoon van Jagath en Noni jarig en hebben we heerlijke gamba's bij hun thuis gegeten.

Maandag 22 januari , we zijn rond 15.00 uur naar Galle gereden en hebben daar heerlijk gewandeld door de kleine straatjes. Nog wat prijsjes gekocht voor de verloting van zondag.

Dinsdag 23 en woensdag 24 januari hebben wij weer tijd om te relaxen.

Het weer is hier nog steeds heerlijk, dus heerlijk zonnige groetjes Rijk en Mariecristien

Bart van Peursem

Fijn dat jullie de mensen daar nog zo blij kunnen maken.

Angela

Geniet van de laatste week daar; een mooie tijd om de mensen daar nog heel blij te maken.

Marianne

Hallo Rijk en MarieCrristien.
Mooi om te lezen wat veel goeds jullie doen. Wat zijn de mensen ontzettend arm daar.
Het zal jullie ook vast veel voldoening geven om hier en daar nood te kunnen ledigen. Hartelijke groeten en een goede reis weer naar huis, Marianne .

Tilly vervaart

Wat heerlijk dat jullie mensen zo blij kunnen maken! Lieve groetjes van ons!

Reino

Wat gaat de tijd toch snel. Jullie nog een week te gaan en wij nog 6 dagen voor vertrek. Het logeerbed ligt al vol spullen om mee te nemen. Wat hebben jullie veel mensen blij kunnen maken. Geniet nog van je vrije dagen en tot na de vakantie. Een dikke kus van ons beiden.