asmileforhikkaduwa.reismee.nl

De reis is weer geboekt.

Hallo Allemaal,

Wij hebben onze reis weer geboekt we gaan 1 januari 2018 weg om dan op 2 januari in Sri Lanka aan te komen, en  dan op donderdag 1 februari weer thuis te komen.

Wij kijken er weer erg naar uit om daar weer iedereen te ontmoeten.

Ook willen we even vertellen dat wij na lang erover te hebben nagedacht en er veel over hebben gesproken , zeggen dat dit de laatste keer is dat wij voor A smile for Hikkaduwa  naar Sri Lanka gaan.

Wij gaan zeker terug naar Sri Lanka maar dan om echt vakantie te houden.

Het is steeds moeilijker om het benodigde geld bij elkaar te krijgen en daarom ook ons besluit.

Maar we gaan dus nog een keer knallen en hopen dat we dan ook op u steun mogen rekenen.

Dat kan op reknr. NL81INGB0677181558 t.n.v A SMILE FOR HIKKADUWA.

Lieve groetjes Rijk en Mariecristien van de Kaa

Tini Ketelaars

Wat leuk om daar op terug te kijken. Super..... misschien gaan wij ook (weer) eens. Jullie hebben superveel gedaan in Hikkaduwa. Met eigen ogen gezien. Geweldige mensen zijn jullie Mariecristien en Rijk xxx Tini