asmileforhikkaduwa.reismee.nl

Eerste verhaal uit Hikkaduwa

Hallo allemaal,

Hier het eerste verhaal uit Hikkaduwa.

We hebben een goede vlucht gehad wel redelijk wat turbulentie. Allebei redelijk wat kunnen slapen. In Dubai was het weer glitter and glamour je kijkt je ogen uit.

We landen mooi op tijd in Colombo en waren heel snel door de douane ( dat is ook wel eens anders geweest stond je soms uren in de rij).

Het wachten op de koffers duurde wel even maar rond 9.30 stonden we in de aankomsthal waar Prema en Sanju ( Jagath zijn oudste zoon) ons stonden op te wachten.

We waren om 12.00 uur in ons guesthouse.

Helaas was Jagath er niet hij had een begrafenis van een tante en moet dan volgens het gebruik er een aantal dagen blijven en het was ook nog eens 9 uur rijden hier vandaan.

We hebben dus tijd gehad om uit te rusten.

Dinsdagmiddag was hij er weer en zijn s'avonds naar zijn huis geweest en hebben de cadeautjes uitgedeeld dat was natuurlijk een groot feest

Woensdag 3 februari.

Vanmorgen eerst de school bezocht gevraagd of alle kinderen vrijdag op school kunnen zijn.

Ook nog 3 gezinnen bezocht waar we het nodige hebben heen gebracht aan groente en eten.

Bij een kleinbedrijfje kruiden gekocht die gewoon in de tuin op lakens liggen te drogen.

Het is weer super om hier te zijn en worden overal uitbundig begroet als we langs de weg lopen komen ze naar ons toe en vragen meteen hoe het met Rijk zijn voet gaat.

Voor zover het eerste verhaaltje lieve groetjes uit een????En warm Sri Lanka????????

Els

Lieve MC en Rijk, Klinkt allemaal weer heel goed! Heerlijk voor jullie om daar weer te zijn en mooie dingen te doen. Nog heel veel plezier en succes met alles daar. Geniet ervan! ????