asmileforhikkaduwa.reismee.nl

Gelukkig Nieuwjaar

Vrijdag 30 December,

Vandaag een erg warme dag zijn dan ook s,morgens even twee uurtjes naar het strand geweest, waar het erg druk is er zijn veel toeristen maar ook de lokale bevolking(sommige)vieren oud en nieuw met een korte vakantie. Maar niet alleen op het strand is het erg druk ook langs de weg en in de restaurants zie je veel toeristen.

Maandag gaan de scholen weer van start en gaan dan dinsdag de school bezoeken.

S,middags zijn we de lakens en slopen gaan halen en de shorts geruild voor het jongens weeshuis , de jongens waren weer blij dat ze ons zagen iedereen nu in het nieuw en lekker schone lakens.

We hebben nog een toast uitgebracht op Bart (onze schoonzoon) hij is jarig vandaag.

En ook een toast op Wilma en Eric en super gefeliciteerd met jullie a.s huwelijk echt super, goed gedaan Eric.

Zaterdag 31 december.

Vanmorgen rond 10.00 uur zijn we op pad gegaan om 13 kinderen in het nieuw te steken,de kinderen vonden het allemaal reuze spannend, eerst hebben we ze gewone kleding laten uitzoeken erg mooi om te zien dat ze echt allemaal geduldig op hun beurt wachten en het kost natuurlijk ook wel wat tijd. We hadden gevraagd of ze allemaal een briefje wilde meenemen wat voor schoolspullen ze nodig hebben dit hebben we afgegeven (gaan het morgen ophalen) ze ook allemaal een rugzak uitgezocht. Op naar de schoenenwinkel daar was het super druk het leek wel of heel Hikkaduwa nieuwe schoolschoenen nodig heeft. Gelukkig heeft iedereen schoolschoenen gekregen.

Bij de kleermaker werd van elk kind de maat genomen en we worden gebeld als de uniformen klaar zijn.

Het oliebollen bakken gaat helaas niet door Noni de vrouw van onze vriend Jagath is ziek, maar zodra ze beter is gaan we ze zeker bakken.

We hebben een super gezellige jaarwisseling gehad op het strand met de Duitse vrienden van Jagath.

Alle kroegjes zaten stampvol het was erg helder dus het vuurwerk was prachtig.

Rond 3.30 uur gingen we naar bed, rond 4.30 uur hebben we nogeven een aantal mensen in Nederland Gelukkig Nieuwjaar gewenst.

Wij willen iedereen heel GEZOND EN MEGA GELUKKIG 2012 wensen.

Bart en Jacqueline

Nog de beste wensen voor 2012, dus veel geluk en gezondheid. Groetjes van ons.

Aafke en Dick

Ook jullie de beste wensen en een gezond 2012.

Laat je e-mail achter en ik stuur je een mailtje als ik een nieuw verhaal of nieuwe foto's op de site heb gezet, deze link werkt tot heden hier nog niet maar we houden het zelf wel in de gaten.

Succes met alles wat op jullie pad komt.

Aafke en Dick

Jan en Reino

De allerbeste wensen voor 2012!!
Fantastisch, jullie zijn al weer volop "aan de slag"!
Blijven jullie volgen.
Groetjes!

Bart en Sabine

Lieve paps en mams,

Wat een mooie verhalen, jullie doen weer goed jullie best!!!

Groetjes aan Jagath en Prema,
Dikke kus van ons

Arend, Paulien, Anne en Luc

Mooi om zo weer mee te kunnen lezen met jullie belevenissen!
Voor 2012 wensen we jullie geluk en gezondheid!

Groetjes,
Arend, Paulien, Anne en Luc

Kees en Jans

Jullie ook een goed en gezond 2012.
Veel plezier en geniet er van.

Groetjes en liefs, Kees en Jans.

Twan en Fransien

Ha mede vakantiegangers!

Wat goed dat jullie meteen alweer aan de slag zijn gegaan met de goede doelen. Er is vast nog genoeg te doen op de school, maar inderdaad jammer van de trap.
We vonden het erg leuk om Prema en Jagath even gesproken te hebben met oud&nieuw! We kunnen ons voorstellen dat het weer heel bijzonder was om ze te zien. Doe ze allemaal de hartelijke groeten van ons.

Wij zijn nu nog in Belize en morgen gaan we weer terug naar Guatemala. Hopelijk is het daar wat beter weer want momenteel komt het hier met bakken uit de lucht!

Geniet ervan en succes met al het werk.

Liefs vanuit Belize