asmileforhikkaduwa.reismee.nl

De beste wensen.

Hallo allemaal,

Laten we beginnen met iedereen een heel gelukkig ,gezond, en mega goed 2011 toe te wensen.

Wij hebben oud en nieuw 4.5 uur eerder gevierd dan jullie, wij op het strand in korte broek waanzinnig maar echt waar. Er waren heel veel mensen o p het strand met name de lokale bevolking. De kinderen van Jagath vonden het vuur werk fantastisch. Rond 4.30uur hebben we de nodige mensen gebeld en daarna lekker geslapen.

Afgelopen donderdag hebben we inkopen gedaan voor het jongensweeshuis voor allemaal kleding lepels, handdoeken en natuurlijk het nodige eten.

We hadden ook chocola meegenomen en dat moet je dan wel snel uitdelen want anders heb je chocolademelk, de jongens waren er helemaal stil van.

We hebben besloten om nog een keer terug te gaan en dan ook groente en fruit mee te nemen.

Inmiddels zijn ook de kuikentjes s’nachts gearriveerd overdag zouden het gebakken kuikentjes zijn geworden,het ziet er wel leuk uit hoor al die gele pluisjes en het piepen hoor je van ver.

Vrijdag is Rijk nog wezen snorkelen de zee was wel wat ruw maar hij heeft toch een paar leuke foto’s onderwater kunnen maken.

Gisteren zijn we ook nog bij Prema’s zus geweest en ook dit gezin van een flink gevulde boodschappen tas voorzien , inmiddels heeft Prema’s zwager werk gevonden in een hotel in Galle ongeveer 15km hier vandaan dus hebben ze het iets beter gekregen.

Vandaag hebben we een rustdag even bijkomen van de afgelopen week.

Liefs Rijk en Mariecristien

Bert en Petra

De beste wensen voor 2011 en dat jullie nog jaren goed werk mogen verrichten op Sri Lanka. Jullie lekker op het strand en wij warm bij de verwarming. De nieuwsjaarsduiken in Nederland zijn achter de rug. Zij hebben het een stuk kouder dan jullie. Prettige vakantie verder en de groeten van ons.

Constance, Richard en kids

Een gezond en gelukkig 2011 gewenst. Veel plezier nog en geniet er van.

Dikke knuffel vanuit een koud Nederland.

de Aalders Familie

Marjan

Ik wens jullie ook een heel goed, gezond en gelukkig nieuwjaar!
Wij waren vannacht niet in de Moreelsestraat maar bij thuiskomt zag alles er nog netjes en goed uit! Weinig geknald dus geen rode straat en stoep!
Alle sneeuw is zo goed als weg gedooid en het is 6 gr!
Maar zo blijft het niet...
groeten van Jan en mij!

Aafke en Dick

Ook van ons een gezond 2011 toegewenst.
Sabine is vrijdag nog even bij ons geweest, daarna naar opa toe en aansluitend naar haar werk.
Geniet van alle dingen die jullie voor ogen hebben en tot het volgende verhaal.
Hou jullie taai.

B&B&L&S

Wij wensen jullie veel liefde en warmte in 2011!!!
Groetjes x Berry,Bonny,Lars,Skip

Marinke

Wij wensen jullie veel liefde, warme liefde voor 2011 dan heb je alles wat je nodig hebt om te geven, te onvangen en gelukkig te zijn.
Vanaf maandag start het schoolproject, kijk maar eens op www.delouise-ede.nl (info algemeen, nieuwsbrief, zedingsnieuws). We gaan ervoor! Warme groeten van Jack, Marinke, Lucas en Ron

A, P, A & L

Jullie ook de beste wensen voor 2011!
Leuk om zo op de hoogte te blijven van jullie ervaringen. Nog veel plezier!

Arend, Paulien, Anne en Luc

Jan en Reino

De allerbeste wensen voor 2011.
Heerlijk (we weten er alles van) om in zo'n klimaat de jaarwisseling te vieren....
Het moet een prettig gevoel geven, om een spoor van geluk te trekken in dat hulpbehoevende,arme land.
Probeer wel te genieten van die prachtige,overweldigende natuur van SriLanka.
Hart.groeten van ons beiden en veel succes met jullie missie!!!!!!!!!

Kees en Jans

Wij wensen jullie ook een gelukkig en gezond nieuwjaar.
Succes met jullie goede doelen.
Veel plezier en geniet er van.

Groetjes Kees en Jans.

frans,lu,noa en luuk

Jullie ook de beste wensen en een geweldig 2011. en ga nog even door met jullie super werk daar.
veel liefs

Willem en Wilma

Ook voor jullie een goed, gezond en voorspoedig 2011 toegewenst.
Lekker genieten en succes verder.

Groetjes Willem en Wilma.

Christine Blom

De beste wensen voor het nieuwe jaar en dat al jullie wensen voor Hikkaduwa mogen uitkomen. We blijven jullie volgen op deze reis. Groetjes Ron en Christine.

Adriaan, Isabel en Wesley

Hoi , jullie ook een goed 2011, ik heb de foto's bekeken wat zijn ze mooi. Nog heel veel plezier,groetjes Adriaan , Isabel en Wesley

Bart en Sabine

Beste vakantiegangers,

Vanuit het koude Babberich een warme groet (met zon)... Leuk jullie reisverhalen en foto`s te lezen/ kijken. We wensen jullie nog veel plezier en succes de komende periode in Hikkaduwa.

Veel liefs van Sabine en Bart

riet van de kaa

allereerst de beste wensen. en een natte groet vanuit heteren, fijn dat alles goed gaat en geniet samen gr. riet