asmileforhikkaduwa.reismee.nl

Aftellen

Hallo Allemaal

Hier het laatste mailtje uit Nederland waar het erg glad en koud is de volgende mail komt uit warmere streken.

We moeten allebei nog een week werken en dan gaan we zondag 26 December weg en zullen jullie op de hoogte houden van alles wat er daar gebeurd.

De giften lopen lekker binnen en dat is natuurlijk erg prettig daar kunnen we natuurlijk heel veel doen voor de mensen in Hikkaduwa en omgeving.

Dus als jullie tweede kerstdag aan het kerstdiner zitten , zitten wij in de lucht.

Wij willen iedereen hele fijne feestdagen wensen en een mega goed 2011.

groetjes Rijk en Mariecristien

Sabine en Bart

Hoi Hoi,

Wij zitten tweede kerstdag inderdaad aan het 7 gangen diner, wat jullie dan weer missen, maar we zullen aan jullie denken. Zit niet over de kou in, wij houden het hier wel warm, dus als jullie terugkomen is het hier tropisch. Kunnen we begin februari zeker met jullie wel een dagje naar Scheveningen, lekker op het strand bij een strandtent onder het genot van een lekker ijsje op een badlaken.

groetjes en veel liefs van een zonnestraal uit Babberich

riet van de kaa

als jullie vertrekken kunnen wij misschien wel schaatsen dus stuur ons af en toe wat zon groetjes van uit heteren

Twan en Fransien

Kou? Welke kou? Wij hebben nergens last van..
Wij genieten hier heerlijk van de zon en een temperatuurtje van 30 graden!

Marjan

Ha buurtjes,
Net het 2e kerstdiner op dus als het goed is zitten jullie nu in de lucht!
Geniet van jullie reis en maak veel mensen daar aan het (glim)lachen! Maar probeer ook een beetje te relaxen van alle gedane arbeid dus geniet van zon zee en strand!
En..wij hebben hier (nu)ook hele mooie witte stranden!
We zullen in de gaten houden wat er zoal voor jullie voordeur gebeurt en als er iets te melden valt dan horen jullie het!
Goede tijd!
groeten Marjan

Constance

Hallo lieve mensen,

Goede reis gehad. We hopen dat jullie al lekker aan het genieten zijn en even met de pootjes omhoog gaan alvorens weer goede daden te gaan verrichten.

Geniet ervan en we zullen jullie zeker volgen.

Knuffels van de kids, Richard en mijzelf.